Monday, October 11, 2010

London, here I come :-)




Nu är biljetterna utskrivna och klara, yippie. På fredag eftermiddag bär det av mot London... Per åker dit redan på onsdag morgon för lite styrelsemöten och så har vi helgen för shopping, god mat och kanske någon bra musikal. Jag är väldigt sugen på att se "We will rock you" eller vad den kan heta. Baserad på Queens låtar iaf.


Jag har inte varit i London på flera år, sist var säkert 7-8 år sedan när min syster fortfarande bodde där. Mysigt ska det bli! Per har fått i uppdrag att leta reda på en Dr Martens-affär innan jag kommer. Vill ha kängor med 10-12 hål och inte bara med 8 som jag sett här. Vore kul att hitta nån jacka el dyl. Vet bara inte riktigt vad jag vill ha. Tänker också besöka Cos, H&M lite "finare" affär som inte finns i Sverige. Längtar...


Får väl dock hoppa över turistattraktioner (gör mig inget) och tunnelbanan... har ju stått en hel del om terroristhotet nu. Men taxi funkar fint ;-)

No comments: