Wednesday, September 15, 2010

Varför varför varför???

Varför tittar jag på väderprognoserna i Alcudia??? Det ser ganska trist ut :-(

Hoppas hoppas hoppas de inte stämmer. Kanske bäst att ta med sig lite brun-utan-sol. För man kan ju inte komma hem lika blek som man åkte dit. Eller? Kan kan man ju självklart men vill vill jag inte...

 OM nu solen tittar fram som jag verkligen hoppas, (det är ju därför vi åker dit) får jag väl låta bli att smeta in mig i någon solskyddsfaktor... Vi får kanske hyra bil mer än vi tänkt... kan ju inte bara sitta på rummet och dricka vin och spela fia med knuff... Mer shoppingpengar kanske man också borde ta med sig då... har ju tänkt att hitta några snygga Desigual-plagg :-)... och någon snygg väska :-)...

Ja ja, vädret kan vi inte göra något åt men man får ju inte roligare än man gör sig...(eller hur man nu säger)

Så på lördag morgon blir jag upphämtad kl. 04.00 och vi ska ha så kul vi bara kan =D



No comments: