Wednesday, October 28, 2009

Fantsy Fest 2009 och smitning

Puh, magen står i fyra hörn efter middag på den grekiska tavernan, moussaka. Dessutom ett par Mythos till... det är vår lunchdryck när jag och mina vänner är i Grekland =).

Vi är tillbaka till Lauderdale by the see. Men festen som höll på i Key West med anledning av kläderna som bars är alltså Fantasy Fest och har hållit på i 30 år. Den varar mellan 23/10-1/11 och som värdinnan sa, "In saturdays it will go crazy". Det får bli ett annat år vi är där...

På vägen hem när vi åkte av motorvägen och skulle betala tull var den helt plötsligt på 50 cent isf $1. Den var obemannad och vi hade inte något mynt, vad skulle vi göra? Vi körde...

Vi hann med ett shoppingcenter på kvällen. Jag handlade ett par cardigans =D. Felix gick för sig själv och kom tillbaka med ett par jeans och en t-shirt, hade jag inte trott...
Per handlade också. En peelingkräm för män. Endast $37. Och hon var inte ens snygg sa sonen. Han hade kunnat få låna min!


No comments: